İnsana duyarlı bir asistans şirketi olmayı merkezine koyarak, sektördeki en geniş asistans hizmetleri yelpazesine sahip olan Remed Assistance, “Destek Asistans Hizmetleri”yle fark yaratıyor.
Uzun yıllar asistans hizmetlerin vazgeçilmez bir parçası olan telefonda danışmanlık hizmetleri, pandemiyle birlikte online platforma geçerek sigortalıların hayatlarını kolaylaştırmaya devam etti. Yüz yüze ve telefonda danışmanlık hizmetleri alanında uzun yıllar boyunca eşsiz bir tecrübe edinen ve alanında uzman doktor ve psikologlardan oluşan kendi hizmet ağını kuran Remed Assistance Kurumsal Hizmetler Müdürü Nil Büyükkayalar, uzun kısıtlama dönemlerinde, evde kalan insanların, özellikle telefonda sağlık danışmanlığı ve online psikolojik danışmanlık alanlarında talep patlaması yaşadıklarını iletti.
Nil Büyükkayalar sözlerine şöyle devam etti: “Pandemi, özellikle toplum genelinde yarattığı anksiyeteyle insanlarda psikolojik danışma hizmetine başvurma fikrini pekiştirdi. Ancak, aynı döneme denk gelen ve belki de bir yenisinin daha kapımızda olduğu şu günlerde, hayatımıza artmış kaygı bozukluklarının yanı sıra fiziksel kısıtlamalar da girdi. Önceden, özellikle telefonda veya online psikolojik danışmanlık hizmetlerini, büyük şehirlerde trafik probleminden yakınan, belli sebeplerden fiziksel engeller yaşayan kişiler veya yeni doğum yapmış anneler gibi danışan grupları tercih ederken, şimdi fiziksel kısıtlamalarda her yaştan ve her gruptan insanın tercih eder hale geldi. Bu da, özellikle online psikolojik danışmanlıkta taleplerin hızlı bir artış göstermesine sebep oldu.”
Nil Büyükkayalar: “Teknolojiyi kullanarak insanların hayatına dokunuyoruz.”
Telefonda veya online danışmanlık hizmetlerini Remed Assistance çatısı altında “Destek Asistans Hizmetleri” olarak sunduklarını ileten Nil Büyükkayalar, coğrafi ya da sağlık odaklı sebepler veya pandemiye bağlı fiziksel kısıtlamaların yol açtığı sınırlamaları ortadan kaldıran destek asistans hizmetlerini ve sigortalıların faydalanabilmesi için önemli bir olanak ve alternatif yöntem olarak gördüklerinin altını çizdi. Destek asistans hizmetleriyle, BES, konut ve iş yeri poliçeleri ve sağlık poliçelerini zenginleştirdiklerini söyleyen Nil Büyükkayalar, “Online psikolojik danışmanlığın yanı sıra, teknoloji danışmanlığı, veteriner danışmanlığı, ergonomi ve sağlıklı beslenme danışmanlığı gibi alanlarda, sigortalıların evdeyken bile yararlanabileceği, oturdukları yerden uzmanlara danışabilecekleri konularda da destek veriyoruz.” dedi.
Birçok şirketin ürünleriyle ilgili planlamalarının değiştirmesine neden olan pandeminin, uzaktan danışmanlık hizmetlerine karşı olan bakış açısını das değiştirdiğini söyleyen Nil Büyükkayalar, asistans sektörünün güçlü oyuncularından olan Remed Assistance olarak, özellikle pandemi döneminde, destek asistans hizmetleriyle sigorta poliçelerinde önemli farklılar ve müşteri memnuniyeti yarattıklarını iletti.
Bilgi için: Hikmet Akşehirlioğlu, Remed Assistance Pazarlama Müdürü – hikmet.aksehirlioglu@remed.com.tr (0212 371 0700)