Remed Assistance ve bağlı markalarımızın müşterileri için Antalya, İstanbul ve Kahire’de, gerektiğinde birbirini yedekleyebilen 3 operasyon merkezimizle, 7 gün 24 saat çok büyük bir operasyon yürütüyoruz. Her gün, birden fazla dil konuşabilen dosya yöneticilerimiz ile, Türkiye’de ve dünyada farklı sektörlerde hizmet veren birçok kurumun müşterilerine doğrudan hizmet sağlıyoruz.
Çağrı merkezi ve operasyonel süreçlerimizi müşterilerimizden aldığımız geri bildirimlerle sürekli olarak iyileştiriyor ve sigortalılarımıza en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz. Remed Assistance’ta, operasyonel açıdan odaklanılması gereken en önemli noktanın, tıpkı ürün ve hizmet tasarımında olduğu gibi, asistans hizmetlerinin insan odaklı olduğunu unutmamak olduğunun bilincindeyiz.
Hayat hiç bir zaman bir kılavuzla gelmez, herkes beklenmedik zorluklarla karşılaşabilir. Araç ile kazaya karışmak, seyahat sırasında hastalanmak ya da evinizin anahtarını kaybetmek gibi günlük hayatta hepimizin karşısına çıkan beklenmedik sürprizlerde sigortalıları, telefonun öbür ucunda doğru iletişim ilkesiyle empati yetenekli, uzman dosya yöneticilerimizle karşılıyoruz.
Kurguladığımız dosya takip sistemi sayesinde, sigortalılarımızın yaşadığı olumsuz deneyimi mümkün olan en kısa sürede çözmek hedefi ve sürecin her adımında yanlarında olma prensibi ile yüksek kaliteli hizmet sağlıyoruz. Dosya yöneticilerimizi, karşılaştıkları olumsuz durumların sigortalılarımızı nasıl etkileyeceği konusunda empati kurmaları ve bu bakış açısıyla hareket etmeleri konusunda cesaretlendiriyoruz. Ayrıca, hizmetin gereken sürede tamamlanması için insiyatif alma ve stresli koşullar altında sakin kalabilme yetenekleriyle müşteri memnuniyetini sağlayarak hizmet dosyasını sonlandırmaları için gerekli eğitimlerle sürekli gelişimlerini destekliyoruz.
Kemal Baykan – Remed
Assistance, COO