Şirketin ilk metal yakalı çalışanı Remy'nin
yol yardım hizmetlerindeki dijitalleşme sürecinde çok önemli bir rol oynadığını
belirten Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan, "Remy'i
farklı alanlarda da kullanarak iş akışlarımızı hızlandırmayı ve operasyonel
verimlilik sağlamayı planlıyoruz" dedi.
Her sektörde olduğu
gibi dijitalleşme
asistans hizmetleri için
kritik bir önem taşıyor. Teknolojik gelişmeler, yol yardım asistans hizmetlerini daha
verimli, müşteri dostu ve veri
odaklı hale getiriyor. Remed
Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan, şirketin ilk metal yakalı
çalışanı Remy'nin yol yardım hizmetlerindeki dijitalleşme sürecinde çok önemli
bir rol oynadığını belirtiyor ve bu alandaki dijitalleşme çalışmalarını hızlandırmayı
planladıklarını ifade ediyor. Baykan "Teknolojik ilerlemelerle birlikte,
hız ve veriye anlık erişim, modern sigorta şirketlerinin başarısı için kritik
bir faktör haline geldi. Rekabetin yoğun olduğu bu ortamda, sigorta
şirketlerinin platformlarını etkili bir şekilde yönetme, güncelleme planları
yapma ve yenilikçi ürünleri hızlı bir şekilde piyasaya sürme yetenekleri,
başarılarını belirleyen anahtar faktörler arasında yer alıyor. Hızlı değişen
müşteri taleplerine cevap verebilmek ve pazardaki değişikliklere uyum
sağlayabilmek için, şirketlerin esneklik ve yenilikçilik konusunda öncü
olmaları gerekiyor. Bu yüzden, teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak
operasyonel süreçleri optimize etmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek,
günümüzdeki sigorta sektörünün en önemli önceliklerinden biri" dedi.
SİGORTALAMA SÜREÇLERİNDE
ÖNEMLİ OPERASYONEL İYİLEŞTİRMELERE
YOL AÇIYOR
Sigorta sektöründeki teknolojik gelişmeleri
değerlendiren Kemal Baykan, "Dijital verilerin işlenilmesi ve
kullanılması, giyilebilir cihazlar da dahil olmak üzere çeşitli kaynaklardan
gelen ayrıntılı verilerden yararlanarak daha kapsamlı sigortalama süreçlerine
olanak tanıyacaktır. Gelişmeler bize gösteriyor ki sigortacıların kayıp
oranlarında yüzde 3-8 puanlık bir azalma hedeflediği sigortalama süreçlerinde
önemli operasyonel iyileştirmelere yol açmaktadır. Ayrıca sektör, akıllı ev
sensörlerinden, araç telematik verilerinden, fabrika ve depo sensörlerinden ve
giderek artan sayıda IoT teknolojisine sahip cihazlardan gelen veri
girişleriyle, sigorta ürünlerine kapsam dahilinde uygulanabilecek benzer
senaryoların daha geniş çapta benimsenmesine doğru bir yol alıyor"
açıklamasını yaptı.
REMY'İ FARKLI ALANLARDA DA KULLANACAĞIZ
Yol yardım asistans hizmetlerindeki teknolojik
gelişmelere değinen Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan;
"Son yıllarda yol yardım hizmetlerindeki teknolojik gelişmelerle, trafik
ve kasko poliçelerinde sunduğumuz hizmetlerde otomasyona geçiş imkanı sağladığını
tespit ettik. Metal yakalı çalışanımız Remy ile aracın arıza veya kaza
durumunda bulunduğu konumun belirlenmesi ve en yakın çekicinin yönlendirilmesi
gibi verilerin koordinasyonunu sağlayan bir süreç geliştirdik. Bu çalışmaların
ilk aşamasını başarıyla tamamladık. Remed Assistance’ın canlı operatörleriyle
Remy, araçların çekici organizasyonunu kesintisiz bir şekilde gerçekleştiriyor.
Bundan sonra, doğrudan müşteri başvurularını kabul eden bir uygulamanın hayata
geçirilmesi ve seyahat asistans hizmetlerini de içeren iş süreçlerinin Remy'e
entegre edilmesiyle Remy'i daha da geliştireceğiz. Remy'i farklı alanlarda da
kullanarak iş akışlarımızı hızlandırmayı ve operasyonel verimlilik sağlamayı
planlıyoruz" dedi.