1993'ten bu yana edindiği yerel ve uluslararası deneyimi ve geniş alt yapısı ile Türkiye’de ve Dünya’da pek çok sektörden kurumsal müşterilere 7/24 profesyonel yardım hizmeti sağlayan Remed Assistance’ın ikinci 25 yılında mükemmeli hedefleyen yeniden yapılanma projesini başlattı.
Geçtiğimiz yılın sonunda başlayan projede Mazars Denge Yönetim ve İK Danışmanlık hizmetlerini tercih ettiklerini kaydeden Remed Assistance CEO’su Güven Aykaç, “Evde, işte veya seyahatte, dünyanın her yerindeki müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için çalışma” misyonundan hareketle, iş modeli, strateji, organizasyon ve insan kaynakları alanlarında gerçekleştirmeye başladığı dönüşüm çalışmalarıyla, ilk 25 yılda olduğu gibi ikinci 25 yılda da hem müşterilerinin hem çalışanlarının hem de tüm paydaşlarının beklentilerini karşılayan ve memnuniyet düzeylerinin üst seviyede tutabilen bir yapıyı hedeflediklerini iletti. Güven Aykaç, tüm paydaşları için sürdürülebilir değer yaratmayı hedeflediklerinin altını çizdi ve “REMED’in asistans sektöründe benchmark olan birçok uygulamasını daha da geliştirerek, ülkenin en geniş ürün yelpazesiyle, sigorta şirketlerinin vazgeçilmez iş ortağı olma yolunda emin adımlarla yürüyoruz. 2019 yılında 102 ülkede operasyon düzenledik ve Fortune Global 500’den tam 52 kuruma hizmet veriyoruz; bu, bizleri, dünya çapında hemen hiçbir ülke asistans şirketinin ulaşamadığı bir seviyeye taşıyor. Bu seviyeyi daha da yukarılara taşıyıp, asistans sektörünü daha rekabetçi bir hale getirerek, sektörü tam potansiyeline çıkarmak ve paydaşlarımızın beklentilerini de sektörün tam potansiyeliyle karşılamak istiyoruz “diye ekledi.
Proje Üç Fazdan Oluşuyor
Proje lideri Mazars Denge Yönetim ve İnsan Kaynakları Danışmanlık Hizmetleri Ortağı Mehmet Eronat, üç fazdan oluşan projenin ilk fazında şirket misyon, vizyon ve değerlerini geniş bir katılımcı grubuyla gözden geçirdiklerini ve Remed Assistance’ın üst yönetim çalıştaylarıyla mevcut iş modelini revize ederken, hedeflediği yeni pazarlar ve geliştirdiği yeni ürün ve hizmetlerle ilgili stratejilerini de belirlediğini iletti. Eronat, “Remed Assistance’ın belirlemiş olduğu stratejiler doğrultusunda, mevcut organizasyon yapısını da gözden geçirmeye başladıklarını, bu stratejileri uygulayacak yeni organizasyon yapısının; değişime hızla adapte olabilen, çevik ve verimli bir yapıda olması için çalışmalarına hız kesmeden devam ettiğini” söyledi. Mehmet Eronat, bunların yanı sıra, iş modeli, stratejileri, ürün ve hizmetlerinin odağında “İnsan” olan Remed Assistance’ın, mevcut çalışanlarının bağlılık ve motivasyonlarının yüksek düzeylerde tutulması, geçmişten gelen deneyim ile bugününün genç yeteneklerini bir araya getirilmesi amacıyla “Entegre İnsan Kaynakları Yönetim Sistemleri” nin kurulması ve geliştirilmesi konusunda da çalışmalarına devam ettiklerini ekledi.
Mazars Denge, 91 ülkede entegre ortaklığı kapsamında 24.400, Mazars North America Alliance çerçevesinde ABD ve Kanada’da 16.000 profesyonel olmak üzere, 40.400 profesyonelin becerilerinden faydalanan uluslararası organizasyonuyla, 43 yıldır müşterilerine Vergi, Bağımsız Denetim, Muhasebe Hizmetleri, Danışmanlık ile Yönetim ve İnsan Kaynakları Danışmanlık hizmetleri alanında hizmet vermektedir.
Bilgi için: Hikmet Akşehirlioğlu, Remed Assistance Pazarlama Müdürü – hikmet.aksehirlioglu@remed.com.tr (0212 371 0700)
BEST-HAZİRAN 2020