REMY, İŞLERİ DAHA DA HIZLANDIRACAK

01 Mayıs 2024

Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan, şirketin ilk metal yakalı çalışanı Remy'nin yol yardım hizmetlerindeki dijitalleşme sürecinde çok önemli bir rol oynadığını belirtti. Bu alandaki çalışmaları hızlandırmayı planladıklarını ifade eden Baykan, "Teknolojik ilerlemelerle birlikte, hız ve veriye anlık erişim, modern sigorta şirketlerinin başarısı için kritik bir faktör haline geldi. Rekabetin yoğun olduğu bu ortamda, sigorta şirketlerinin platformlarını etkili bir şekilde yönetme, güncelleme planları yapma ve yenilikçi ürünleri hızlı bir şekilde piyasaya sürme yetenekleri, başarılarını belirleyen anahtar faktörler arasında yer alıyor. Hızlı değişen müşteri taleplerine cevap verebilmek ve pazardaki değişikliklere uyum sağlayabilmek için, şirketlerin esneklik ve yenilikçilik konusunda öncü olmaları gerekiyor. Bu yüzden, teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak operasyonel süreçleri optimize etmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek, günümüzdeki sigorta sektörünün en önemli önceliklerinden biri" dedi.