Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal
Baykan, şirketin ilk metal yakalı çalışanı Remy'nin yol yardım hizmetlerindeki
dijitalleşme sürecinde çok önemli bir rol oynadığını belirtti. Bu alandaki
çalışmaları hızlandırmayı planladıklarını ifade eden Baykan, "Teknolojik
ilerlemelerle birlikte, hız ve veriye anlık erişim, modern sigorta şirketlerinin
başarısı için kritik bir faktör haline geldi. Rekabetin yoğun olduğu bu
ortamda, sigorta şirketlerinin platformlarını etkili bir şekilde yönetme,
güncelleme planları yapma ve yenilikçi ürünleri hızlı bir şekilde piyasaya
sürme yetenekleri, başarılarını belirleyen anahtar faktörler arasında yer
alıyor. Hızlı değişen müşteri taleplerine cevap verebilmek ve pazardaki
değişikliklere uyum sağlayabilmek için, şirketlerin esneklik ve yenilikçilik
konusunda öncü olmaları gerekiyor. Bu yüzden, teknolojiyi etkin bir şekilde
kullanarak operasyonel süreçleri optimize etmek ve müşteri deneyimini
iyileştirmek, günümüzdeki sigorta sektörünün en önemli önceliklerinden
biri" dedi.