Sigorta sektöründe dijitalleşme hız kazandı
Yeni dijital platformlar, ekosistemler ve dijital dağıtım kanalları
aracılığıyla yenilikçi sigorta ürün ve hizmetleri hayatımıza girdi. Ancak, bu
gelişim süreci her sigorta kuruluşunda farklılık gösteriyor ve hızla modernize
olup gelişme kaydedebiliyor. Büyük gelişimde asistans hizmetlerinin
dijitalleşme si de önemli bir rol oynuyor. Teknolojik gelişmeler, yol yardım
asistans hizmetlerini daha verimli, müşteri dostu ve veri odaklı hale
getiriyor. Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan, şirketin ilk
metal yakalı çalışanı Remy'nin yol yardım hizmetlerindeki dijitalleşme
sürecinde çok önemli bir rol oynadığını belirtiyor ve bu alandaki dijitalleşme
çalışmalarını hızlandırmayı planladıklarını ifade ediyor. Baykan konuyla ilgili
yaptığı açıklamada; "Teknolojik ilerlemelerle birlikte, hız ve veriye
anlık erişim, modern sigorta şirketlerinin başarısı için kritik bir faktör
haline geldi. Rekabetin yoğun olduğu bu ortamda, sigorta şirketlerinin platformlarını
etkili bir şekilde yönetme, güncelleme planları yapma ve yenilikçi ürünleri
hızlı bir şekilde piyasaya sürme yetenekleri, başarılarını belirleyen anahtar
faktörler arasında yer alıyor. Hızlı değişen müşteri taleplerine cevap
verebilmek ve pazardaki değişikliklere uyum sağlayabilmek için, şirketlerin
esneklik ve yenilikçilik konusunda öncü olmaları gerekiyor. Bu yüzden,
teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak operasyonel süreçleri optimize etmek
ve müşteri deneyimini iyileştirmek, günümüzdeki sigorta sektörünün en önemli
önceliklerinden biri." dedi.