SİGORTA SEKTÖRÜNDE DİJİTALLEŞME HIZ KAZANDI

26 Nisan 2024

Sigorta sektöründe dijitalleşme hız kazandı Yeni dijital platformlar, ekosistemler ve dijital dağıtım kanalları aracılığıyla yenilikçi sigorta ürün ve hizmetleri hayatımıza girdi. Ancak, bu gelişim süreci her sigorta kuruluşunda farklılık gösteriyor ve hızla modernize olup gelişme kaydedebiliyor. Büyük gelişimde asistans hizmetlerinin dijitalleşme si de önemli bir rol oynuyor. Teknolojik gelişmeler, yol yardım asistans hizmetlerini daha verimli, müşteri dostu ve veri odaklı hale getiriyor. Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan, şirketin ilk metal yakalı çalışanı Remy'nin yol yardım hizmetlerindeki dijitalleşme sürecinde çok önemli bir rol oynadığını belirtiyor ve bu alandaki dijitalleşme çalışmalarını hızlandırmayı planladıklarını ifade ediyor. Baykan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; "Teknolojik ilerlemelerle birlikte, hız ve veriye anlık erişim, modern sigorta şirketlerinin başarısı için kritik bir faktör haline geldi. Rekabetin yoğun olduğu bu ortamda, sigorta şirketlerinin platformlarını etkili bir şekilde yönetme, güncelleme planları yapma ve yenilikçi ürünleri hızlı bir şekilde piyasaya sürme yetenekleri, başarılarını belirleyen anahtar faktörler arasında yer alıyor. Hızlı değişen müşteri taleplerine cevap verebilmek ve pazardaki değişikliklere uyum sağlayabilmek için, şirketlerin esneklik ve yenilikçilik konusunda öncü olmaları gerekiyor. Bu yüzden, teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak operasyonel süreçleri optimize etmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek, günümüzdeki sigorta sektörünün en önemli önceliklerinden biri." dedi.