SİGORTA SEKTÖRÜNDE DİJİTALLEŞME HIZ KAZANDI

21 Nisan 2024

Yapay zeka ve veri analitiği, mobil uygulamalar ve şelf servisler, blokchain teknolojisi ve akıllı kontratlar, nesnelerin interneti ve telematik, dijital müşteri deneyimi ve kişiselleştirme, çevrim içi hasar yönetimi ve hızlı işlem sigorta sektöründe dijitalleşme denilince ilk aklımıza gelen gelişmeler olarak ön plana çıkıyor. Büyük gelişimde asistans hizmetlerinin dijitalleşmesi de önemli bir rol oynuyor. Teknolojik gelişmeler, yol yardım asistans hizmetlerini daha verimli, müşteri dostu ve veri odaklı hale getiriyor. Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan, şirketin ilk metal yakalı çalışanı Remy'nin yol yardım hizmetlerindeki dijitalleşme sürecinde çok önemli bir rol oynadığını belirtiyor ve bu alandaki dijitalleşme çalışmalarını hızlandırmayı planladıklarını ifade ediyor. Baykan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; "Teknolojik ilerlemelerle birlikte, hız ve veriye anlık erişim, modern sigorta şirketlerinin başarısı için kritik bir faktör haline geldi" diye konuştu.