Yapay zeka ve veri analitiği, mobil
uygulamalar ve şelf servisler, blokchain teknolojisi ve akıllı kontratlar,
nesnelerin interneti ve telematik, dijital müşteri deneyimi ve kişiselleştirme,
çevrim içi hasar yönetimi ve hızlı işlem sigorta sektöründe dijitalleşme denilince
ilk aklımıza gelen gelişmeler olarak ön plana çıkıyor. Büyük gelişimde asistans
hizmetlerinin dijitalleşmesi de önemli bir rol oynuyor. Teknolojik gelişmeler,
yol yardım asistans hizmetlerini daha verimli, müşteri dostu ve veri odaklı
hale getiriyor. Remed Assistance Genel Müdür Yardımcısı Kemal Baykan, şirketin
ilk metal yakalı çalışanı Remy'nin yol yardım hizmetlerindeki dijitalleşme
sürecinde çok önemli bir rol oynadığını belirtiyor ve bu alandaki dijitalleşme
çalışmalarını hızlandırmayı planladıklarını ifade ediyor. Baykan konuyla ilgili
yaptığı açıklamada; "Teknolojik ilerlemelerle birlikte, hız ve veriye
anlık erişim, modern sigorta şirketlerinin başarısı için kritik bir faktör
haline geldi" diye konuştu.